Welcome to the Learner-centred Approach

ULCA Assessment site

  • ULCA.EU
  • Project
  • Partners
  • ASSESSMENT
  • Language
    • EN English
    • SK Slovak
    • LV Latvian
    • LT Lithuanian
    • MK Macedonian
    • SL Slovenia

PREBIEHA SEBAHODNOTENIE UČITEĽA (SK)…

  • Home
  • PREBIEHA SEBAHODNOTENIE UČITEĽA (SK)…

SEBAHODNOTENIE UČITEĽA (SK)

STE UČITEĽ Tu môžete ohodnotiť vaše kompetencie vo všetkých oblastiach rozvoja. Môžete tiež identifikovať cesty rozvoja počas vašej kariéry.

Step 1 of 14

7%

Informácie o učiteľovi

Meno (povinné)(Required)
Drop files here or
Max. file size: 1 MB.

    Informácie o zamestnávateľovi

    HODNOTENIE PRÍSTUPU ZAMERANÉHO NA ŽIAKA

    Nižšie vyberte vhodnú fázu rozvoja. Potom kliknite na „ďalej“ v dolnej časti stránky alebo na „späť“, ak sa potrebujete vrátiť, alebo na „prejsť na výsledky“, ak ste hodnotenie ukončili.
    1. Aktívne učenie sa žiakov
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Hidden

    HODNOTENIE PRÍSTUPU ZAMERANÉHO NA ŽIAKA

    Nižšie vyberte vhodnú fázu rozvoja. Potom kliknite na „ďalej“ v dolnej časti stránky alebo na „späť“, ak sa potrebujete vrátiť, alebo na „prejsť na výsledky“, ak ste hodnotenie ukončili.
    2. Učebný obsah
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Hidden

    HODNOTENIE PRÍSTUPU ZAMERANÉHO NA ŽIAKA

    Nižšie vyberte vhodnú fázu rozvoja. Potom kliknite na „ďalej“ v dolnej časti stránky alebo na „späť“, ak sa potrebujete vrátiť, alebo na „prejsť na výsledky“, ak ste hodnotenie ukončili.
    3. Kognitívne a afektívne (citové a osobnostné) domény
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Hidden

    HODNOTENIE PRÍSTUPU ZAMERANÉHO NA ŽIAKA

    Nižšie vyberte vhodnú fázu rozvoja. Potom kliknite na „ďalej“ v dolnej časti stránky alebo na „späť“, ak sa potrebujete vrátiť, alebo na „prejsť na výsledky“, ak ste hodnotenie ukončili.
    4. Triedna klíma a učebná atmosféra, vzťahy v triede
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Hidden

    HODNOTENIE PRÍSTUPU ZAMERANÉHO NA ŽIAKA

    Nižšie vyberte vhodnú fázu rozvoja. Potom kliknite na „ďalej“ v dolnej časti stránky alebo na „späť“, ak sa potrebujete vrátiť, alebo na „prejsť na výsledky“, ak ste hodnotenie ukončili.
    5. Hodnotenie a spätná väzba
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Hidden

    HODNOTENIE PRÍSTUPU ZAMERANÉHO NA ŽIAKA

    Nižšie vyberte vhodnú fázu rozvoja. Potom kliknite na „ďalej“ v dolnej časti stránky alebo na „späť“, ak sa potrebujete vrátiť, alebo na „prejsť na výsledky“, ak ste hodnotenie ukončili.
    6. Role učiteľa, vzťah so žiakmi
    1
    2
    3
    4
    5
    6

    UČ SA A VEĎ

    Nižšie vyberte vhodnú fázu rozvoja. Potom kliknite na „ďalej“ v dolnej časti stránky alebo na „späť“, ak sa potrebujete vrátiť, alebo na „prejsť na výsledky“, ak ste hodnotenie ukončili.
    7. Poznanie seba samého (metakognícia)
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Hidden

    UČ SA A VEĎ

    Nižšie vyberte vhodnú fázu rozvoja. Potom kliknite na „ďalej“ v dolnej časti stránky alebo na „späť“, ak sa potrebujete vrátiť, alebo na „prejsť na výsledky“, ak ste hodnotenie ukončili.
    8. Usmerňovanie svojho ďalšieho rozvoja
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Hidden

    UČ SA A VEĎ

    Nižšie vyberte vhodnú fázu rozvoja. Potom kliknite na „ďalej“ v dolnej časti stránky alebo na „späť“, ak sa potrebujete vrátiť, alebo na „prejsť na výsledky“, ak ste hodnotenie ukončili.
    9a. Komunikácia a kooperácia s kolegami a vedením na škole
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Hidden

    UČ SA A VEĎ

    Nižšie vyberte vhodnú fázu rozvoja. Potom kliknite na „ďalej“ v dolnej časti stránky alebo na „späť“, ak sa potrebujete vrátiť, alebo na „prejsť na výsledky“, ak ste hodnotenie ukončili.
    9b. Komunikácia a kooperácia s rodičmi a zákonnými zástupcami žiakov
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Hidden

    UČ SA A VEĎ

    Nižšie vyberte vhodnú fázu rozvoja. Potom kliknite na „ďalej“ v dolnej časti stránky alebo na „späť“, ak sa potrebujete vrátiť, alebo na „prejsť na výsledky“, ak ste hodnotenie ukončili.
    10. Reziliencia a stres manažment
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Hidden

    UČ SA A VEĎ

    Nižšie vyberte vhodnú fázu rozvoja. Potom kliknite na „ďalej“ v dolnej časti stránky alebo na „späť“, ak sa potrebujete vrátiť, alebo na „prejsť na výsledky“, ak ste hodnotenie ukončili.
    11. Orientácia v globálnom kontexte
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    © Copyright 2023 Learner-centred Approach
    WordPress Theme | HashOne by HashThemes
    We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept All”, you consent to the use of ALL the cookies. However, you may visit "Cookie Settings" to provide a controlled consent.
    Cookie SettingsAccept AllReject All
    Manage consent

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Non-necessary
    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
    SAVE & ACCEPT